تظاهرات یک نقطه ای بهمن در شکست OT به سناتورهای فروتن اتاوا – دنور پست



کاناتا، انتاریو – ترکیب ایده‌آل نبود و شامل یک دروازه‌بان 21 ساله بود که برای اولین بازی خود در NHL در طوفان قرار گرفت.

بهمن که یک گل در اتاوا دریافت کرده بود و یک گل مردود اعلام شد، به نظر می رسید که قرار بود شنبه شب شکست بخورد، اما کلرادو با شکست سه گل برگشت، یک امتیاز در یک برد 6 بر 6 شکست خورد. 5 در وقت اضافه. در مقابل سناتورها در مرکز کانادایی تایر.

برادی تکاچوک، هافبک میانی و کاپیتان سنس، در یک استراحت 51 ثانیه ای، یوستوس آنونن، دروازه بان تازه کار را شکست داد. تکاچوک یک چرخش را در منطقه تهاجمی ناتان مک کینون بدست آورد و در آنونن از برنده پیشی گرفت، که روز چهارشنبه توسط کلرادو ایگلز AHL فراخوانده شد.

سناتورها سه گل خود را به ثمر رساندند، از جمله دو گل برتر را در 29 ثانیه در اوایل دوره اول به ثمر رساندند تا پس از باخت های آوالانچ، 2-1 پیش بیفتند. تکاچوک دو گل و سه امتیاز به ثمر رساند و در 12 بازی از 15 بازی پیروز شد.

کلرادو (12-7-2) که اکنون 1-1-1 در سفر جاده ای پنج بازی خود انجام داده است، شش بازیکن معمولی از جمله ناظم کادری بهترین گلزن و کاله ماکار گلزن NHL را در میان خط دفاعی مصدوم کرد. Avs همچنین بدون بو بایرام مدافع تازه کار و دارسی کومپر دروازه بان شماره 1 باقی ماندند و مهاجم JT Compher و Ryan Murray در ذخیره مصدوم هستند و در سفر نیستند.

«به همین دلیل است. من بازی ما را دوست ندارم، اما عزم راسخ برای ادامه دادن را دوست دارم و معتقدم که می‌توانیم برگردیم.” امشب. ما بازی های قدرت زیادی نداشتیم (1 به 2)، اما ماندیم. من به موضوع می رسم.”

آنونن اولین بازی خود در لیگ NHL را بعد از اینکه جوناس یوهانسون در 15 شوت اجازه 4 گل داد و اتاوا 4-2 جلو افتاد را انجام داد که منجر به برتری 5-2 شد.

الکس نیوهوک، تایسون جوست و دوون تووز از Avs سه گل آخر قانون را به ثمر رساندند، گل دوم با نتیجه 1:20 از پایان به ثمر رسید و کمی بعد گل گیب لندسکوگ به دلیل آفساید در بررسی ویدیو مردود اعلام شد.

گل سوم اتاوا پس از گلزنی تیم استاتزل، مهاجم سناتورها، تیم استاتزل و یوهانسون، توسط داوران و توسط مقامات NHL تایید شد. این رکورد به دنبال استاتزل از خط دروازه بود و لیگ تصمیم گرفت که جانسون تور را تخلیه کرده است، بنابراین رکورد زنده بود، حتی اگر چوب ها از لنگرگاه خود خارج شدند.

لندسکوگ گفت: “به نظر من آن گل 3-2 یک تماس دیوانه کننده بود.” “منظورم این است که تور خاموش است. دروازه بان روی تور است، و بعد از بیرون آمدن تور، پیک وارد دروازه می شود. من حتی آن را درک نمی کنم. اما چند ریباند سخت.”

سناتورها به 6-15-1 بهبود یافتند، از جمله 4-8-0 در خانه.

Avs در 1:26 بازی 1-0 پیش افتاد و تقریباً آن را دو برابر کرد که مک کینون (سه پاس گل در 27:22) یک شوت آهنین از دروازه بان آنتون فورسبرگ شلیک کرد. اما حرکت به سرعت تغییر کرد و سناتورها در امتیازات 5:28 و 5:57 شکست خوردند. کلرادو در پاور پلی بازی را به تساوی کشاند و لندسکوگ روی شوت توس از روی نقطه توپ را دریافت کرد.

اتاوا در دوره دوم 14-6 Avs را شکست داد و یوهانسون پس از اینکه سناتورها با ضربه مچ جاش نوریس به برتری 4-2 رسیدند بازنشسته شد. استاتزل دقیقا 5 دقیقه بعد در بازی قدرتی گل زد و اولین گل خود را در NHL به آنونن زد.

وقتی نیوهوک سه مدافع را تقسیم کرد و فورسبرگ را با یک گل فوق العاده برای این بازیکن 20 ساله شکست داد کلرادو به دو گل بازگشت. جوست و توس (31:17) تک گل های دوره سوم را به ثمر رساندند.

پانویسها و منابع. کادری که در 13 بازی از 14 بازی اخیر خود 13 امتیاز کسب کرده است، اولین بازی خود در این فصل را از دست داد. او صبح شنبه را با اسکیت نیمه راه ترک کرد. بایرام صبح شنبه با پیراهن معمولی اسکیت بازی کرد، اما دومین بازی متوالی و هشتمین بازی خود را در 9 بازی گذشته با علائمی به دنبال ضربه مغزی از دست داد. کومپر صبح شنبه اسکیت کرد اما بین تیوپ ها شلیک نکرد. کومپر با آسیب دیدگی در قسمت بالایی بدن ظاهر می شود، احتمالاً یک آسیب سر در صبح چهارشنبه در اسکیت در تورنتو متحمل شده است. … جاکوب مک دونالد، مدافع Avs، پس از بیرون کشیده شدن از ایگلز در روز جمعه، کمینه 6:11 بازی کرد. مک دونالد در اسکیت صبحگاهی شرکت نکرد زیرا تیمش به موقع نرسید.