رژیم کتو راهبردها آشکار شد

یک مطالعه نشان داده است افرادی که رژیم کتوژنیک دارند ، 2.2 برابر بیشتر از افرادی که رژیم کم چربی دارند و از نظر کالری محدود هستند ، وزن کم می کنند. برای مثال در رژیم فستینگ ۲ / ۵ که در طول یک هفته یکبار اجرا می شود، فرد پنج روز در هفته را به صورت معمولی غذا می خورد و دو روز دیگر را روزه داری می کند و یا کالری بسیار کمی مصرف می نماید. Th is a rticle was do​ne wi᠎th t he  he lp of GSA Co​nt᠎ent Ge​nerato​r DEMO.

به طور خلاصه فستینگ در رژیم کتوژنیک روزه داری و یا عدم مصرف مواد غذایی برای یک بازه زمانی مشخص می باشد که دارای تناوب باشد. این انواع مختلف بر اساس تناوب عدم مصرف مواد غذایی یا همان فستینگ تقسیم بندی می شود. در فستینگ یا روزه داری متناوب فرد برای بازه زمانی تکرار شونده ای در طول روز و یا در طول هفته از مصرف مواد غذایی اجتناب می کند و یا این که بسیار کم کالری مصرف میکند. برای بدن ما، رژیم کتوژنیک در واقع یک روزه جزئی است. چون بدن برای دریافت انواع مواد غذایی مانند کربوهیدراتها، غلات، پروتئین و چربیها آزادی بیشتری دارد. همچنین مصرف نوشیدنیهای گازدار و الکلی، مواد غذایی قندی، غذاهای فرا. نسخه امروزی این رژیم متفاوت است و شامل مصرف غذاهای پرچرب با پروتئین متوسط و کربوهیدرات بسیار کم می باشد. از طرف دیگر، بعضی از غذا فروشیهای بیرون بر، دارای غذاهای سازگار با رژیم کتو هستند که راهی سریع و آسان برای لذت بردن از وعده غذایی کتو در خانه است.

اینکه کدام یک از انواع رژیم فستینگ برای بدن شما مناسب است را، باید با مشورت با پزشک تعیین کنید. از طرفی دیگر، زمان لازم برای انجام متابولیسم بدن وجود دارد. یکی از مهمترین کارهای کبد تصفیه سموم و تبدیل آنها به مواد بیضرر است. این ویتامینها هستند که چربی را برای شما به انرژی تبدیل میکنند. روغن MCT: به نوشیدنی ها یا ماست اضافه می شود، روغن MCT فراهم کننده انرژی است و به افزایش سطح کتون کمک می کند.

کتون ها می توانند در سرکوب هورمون گرسنگی نیز موثر باشند. رژیم غذایی کتو ( رژیم کتو) اولین بار در دهه ۲۰ میلادی در کنترل بیماری صرع کودکان طراحی و موثر واقع شد. چون گرسنگی به معنای نبود غذا بوده و در اغلب موارد عمدی و غیرقابل کنترل است. غذا برای این افراد دسترس است؛ فقط خود شخص با هدف تناسب اندام، مدت چند ساعت تا روز در هفته چیزی نمیخورد. بهترین زمان برای رژیم روزه داری، بستگی به برنامهریزیهای خود فرد دارد. روزه داری باعث تقویت گرمازایی می شود و کتو به بدن دستور می دهد تا چربی ذخیره شده را متابولیزه کند. که البته اجرای این نوع را برای مبتدیان که بدن آنها به نخوردن غذا عادت ندارد، توصیه نمیکنیم. آب نه تنها کالری و کربوهیدرات آزاد ندارد، بلکه فواید سلامتی متعددی نیز دارد که میتواند به کاهش وزن کمک کند.

به عنوان مثال، به ازای هر گرم کربوهیدرات، 4 گرم آب دریافت میکنید، که میتواند به شما این احساس را بدهد که به سرعت وزن زیادی اضافه کردهاید. افراد چاق و دارای اضافه وزن، افراد مبتلا به دیابت، کلسترول بالا یا تری گلیسیرید بالا بیشتر در معرض بیماری کبد چرب غیر الکلی قرار دارند. استئاتوز کبدی غیر الکلی که به سادگی به عنوان کبد چرب غیر الکلی شناخته میشود، ابتداییترین مرحله NAFLD است. بدین معنی که فستینگ یا روزه داری و عدم مصرف مواد غذایی تکرار شود. یا مثلاً انجام رژیم روزه داری در بارداری یا توسط ورزشکاران استقامتی مانند ماراتن، کار غلطی است. بنابراین منظور از فست در رژیم کتوژنیک عدم مصرف مواد غذایی و عدم مصرف کالری و یا روزه داری است که به صورت متناوب و تکرار شونده تا رسیدن به سلامت و بهبودی و نتیجه دلخواه ادامه پیدا کند. Po᠎st h​as be en g ener ated  by G SA C ontent G​enerator D em ov er si᠎on.

تحقیقات پزشکی ثابت کرده که روزه متناوب، باعث رفع چاقی و بیماریهای دیابت و قلبی-عروقی میشود. به گونه ای که این روزها به خصوص در کشورهای توسعه یافته از رژیم کتو فستینگ برای کنترل چربی و کنترل قند خون و همینطور کاهش و تثبیت وزن استفاده میشود. خیر. تفاوت اساسی رژیم روزه داری با گرسنگی در کنترل است. بازه های زمانی در این نمونه از رژیم غذایی برای فستینگ و روزه داری 12 و ۱۶ و ۲۴ و ۳۶ و ۴۸ و ۷۲ ساعت می باشد. به همین دلیل برخی این رژیم را به عنوان یک رژیم شوک کتوژنیک هم ارائه می کنند.

رژیم کتو فستینگ یک رژیم ماندگار و اثربخش نیست. در این مقاله به رژیم کتو فستینگ بیشتر خواهیم پرداخت. محصولات لبنی (ماست ساده پرچرب، پنیر کاتیج، خامه، خامه ترش، پنیر) – از محصولات دارای برچسب “کم چرب” اجتناب کنید، زیرا بیشتر آنها با شکر و نشاسته بستهبندی شده اند و اثر ماندگاری دارند. میزان اکسیداسیون چربی و کربوهیدرات هر دو گروه از طریق روشهای کالری سنجی غیر مستقیم در هر دو آزمون مورد اندازه گیری قرار گرفت. رژیم Keto استاندارد (SKD): این رژیم لاغری دارای ۷۰ درصد چربی، ۱۰ درصد کربوهیدرات و ۲۰ درصد پروتئین است. برای مثال، یک فلفل دلمه ای 107 درصد از ارزش روزانه ویتامین C را تامین می کند. این رژیم مناسب افرادی است که می خواهند یک رژیم کوتاه مدت داشته باشند. ۶۰ گرم نان سبوسدار سنگک یا بربری که معادل دو کف دست خواهد بود.

رژیمهای کم کربوهیدرات در آن زمان به شدت با رابرت اتکینز مرتبط بود، او یک متخصص قلب بود که از طرف همتایان پزشکیاش طرد شد. پس از گذشت مدت زمان 2 ماه، تمام افرادی که رژیم کتوژنیک برای آنها تجویز شده بود در مقایسه با افرادی که یک رژیم غذایی کاهش وزن عادی و استاندارد برای آنها تجویز شده بود کاهش بیشتری را در وزن و چربی کبد داشتند. پیترمن در ۱۹۲۵ میلادی گزارش کرد که ۹۵٪ از ۳۷ بیمار جوان او، کنترل موفقیتآمیزی در تشنجهایشان داشتهاند و ۶۰٪ شان از بند این بیماری رهایی یافتهاند. فیبر برای حرکات روده لازم است و همچنین فیبرهای محلول در کنترل قند خون و بهبود حساسیت به انسولین بسیار موثر می باشند. کنترل قند خون، کنترل چربی، افزایش عملکرد مغز، افزایش طول عمر و درمان دیابت برخی دیگر از فواید این رژیم غذایی است. کتو اسیدوز دیابتی یکی از مشکلات خطرناک برای افراد مبتلا به دیابت است.

افراد مبتلا به دیابتهای نوع ۱ یا نوع ۲، جزء این گروه هستند. علائم پیشدرآمدی حسی، دومین نوع متداول این علائم است که حدود ۳۰-۴۰٪ افراد مبتلا به آئورا آن را تجربه میکنند. طرفداران رژیم کتو فستینگ و افرادی که دنبال کاهش وزن و تثبیت وزن و رسیدن به تناسب اندام دلخواه خود هستند معتقدند که فستینگ در رژیم کتو که یک رژیم بسیار جدید است به آنها در زمان خیلی سریع بسیار کمک می کند. این ویژگی در افرادی که رژیم کتو دارند برای کاهش چربی بدن و عملکرد ورزشی مفید می باشد. در این شرایط بدن وارد حالت کتوز می شود و چربی منبع تامین انرژی و متابولیسم بدن خواهد شد.

این کار منیزیم را بیشتر می کند و این مشکل حل میشود. از آنچه قبلاً مصرف میکنید، بیشتر بخورید! در ادامه درباره کاهش وزن با کتوژنیک بیشتر توضیح دادهایم. شما میتوانید از طریق سایت دکترتو با بهترین پزشکان در ارتباط باشید. می توانید از مکمل هایی همچون پروتئین وی ایزوله 100% استفاده نمایید ، زیرا مقدار کربوهیدرات آن ها بسیار ناچیز است. پس از اینکه این مواد به اتمام می رسند بدن شروع به استفاده از چربی برای سوخت می کند.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از https://rdiet.ir/ دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.