فنآوری به نام SSO یا Single Sign On

فهرست مطالب

فضای ابری ایرانی نکسو از ابتدا بهعنوان صرافی ارز دیجیتال کار خود را آغاز کرد و همچنان هم امکان مبادله جفتارزها در آن وجود دارد. امکان ویروسی شدن اطلاعات در این هارددیسک یک ترابایتی وجود ندارد و مهمتر از اینها نیازی به حمل آن از خانه به دفتر و از دفتر به محل ماموریت یا مسافرت و شهرها و کشورهای دیگر نیست. علاوهبراین، برای دریافت وامهای Nexo به بررسی سوابق و اعتبار یا پرداخت هزینه ماهانه احتیاجی نیست. اول آنکه بعضی از این سایتها مانند گوگل، ما را از این خدمت محروم کردهاند و سایر سایتها نیز مشخص نیست که در چه زمانی ممکن است راه سایت گوگل را علیه روزنامه ما طی کنند. ابرینو به کاربران اجازه میدهد از دفترچه تلفن، پیامکها و سایر اطلاعات گوشی خود یک پشتیبانگیری خودکار داشته باشند و بعد این اطلاعات را از یک گوشی به گوشی دیگر منتقل یا درجا بازیابی کنند. اگر به پلتفرمهای غیرمتمرکز علاقهمندید یا دوست دارید درباره وامهای کریپتویی بیشتر بدانید، با ما همراه باشید. &;​.

پلتفرم های داخلی

اف تی ایکس، در سال ۲۰۱۹ به عنوان “یک صرافی ارز دیجیتال ساخته شده توسط معاملهکنندگان، برای معاملهکنندگان” با تمرکز بر مشتقات راه اندازی شد. «عماریار»، سامانه تخصصی انتشار و اکران آثار جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است که با تکیه بر تجربه «جشنواره مردمی فیلم عمار»، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۷ آغاز کرده است. این استارت آپ بوم گردی خدمات مختلفی در این حوزه ارائه میدهد که نظیر تورهای ماجراجویانه پیادهروی و تورهای محلی و فرهنگی در اقامتگاههای بوم گردی است. اگر از علاقهمندان به حوزه خدمات غیرمتمرکز باشید، حتماً نام نکسو () را شنیدهاید. برای این منظور، این فناوری باید بتواند همه خدماتی که بهعنوان مثال یک بانک ارائه میدهد را عرضه کند. 1. یکی از نقاط ضعف بیگ بلو باتن -به خصوص برای کاربران ایرانی- این است که بر خلاف اسکای روم و ادوبی کانکت، مدرس نمیتواند فایل ویدیویی مورد نظر خود را از کامپیوتر یا گوشی آپلود کند بلکه باید لینک این ویدیوها را از برخی سایتهای خاص با شاگردان به اشتراک بگذارد. البته باید توجه کرد که در طول برگزاری کلاس آنلاین و جلسات مجازی از طریق مرورگر، گاهی ممکن است اتصال به ادوبی کانکت و رویداد مربوطه قطع شود.

البته این میل به آموزش و یادگیری فقط مختص بچهها نیست؛ افراد در سنین مختلف دنبال یاد گرفتن چیزی هستند که برایشان مفید باشد. کاربران میتوانند از میان ۴ حالت مختلف پایه، رشد، حرفهای و سازمانی فضای ذخیرهسازی ابری تهیه کنند. الوکام، بستههای متنوعی هم برای برگزاری کلاس آنلاین با جمعیتهای مختلف در نظر گرفته است. گفت: شک و تردید وجود ندارد که با توجه به فاصله عظیم سرمایه گذاری آمریکا و چین در حوزه هوش مصنوعی، در آینده دو پلتفرم غالب هوش مصنوعی آمریکایی و چینی در دسترس خواهد بود و کشورها با توجه به منافع خودشان به یکی از این دو پلتفرم گرایش پیدا خواهند کرد؛ سایر کشورها و اتحادیه ها نیز تلاش های محدودی در این زمینه خواهند داشت ولی به نظر نمی رسد بتوانند در سطح جهانی با دو کشور مذکور رقابت کنند. همچنین اتریبیوت و شمارش درست در نصبهای اورگانیک هم رسوخ پیدا کرده و ما امروز میتوانیم نصبهای ارگانیک را هم تفکیک کنیم. دیجی کالا با امکاناتی مانند بازگشت ۷ روزه کالا، پست رایگان، تخفیفهای شگفتانگیز و چندفروشندگی در حال حاضر تبدیل به بزرگترین خرده فروشی ایران شده است و با داشتن بیش از ۴ میلیون محصول از شیر مرغ تا جان آدمی زاد در این سایت پیدا میشود.

باید اشاره کنیم که پلتفرم نکسو به کاربران ساکن ایران خدمات نمیدهد. علاوهبراین، به کاربران اجازه میدهد توکن و بیش از ۳۰۰ جفتارز معاملاتی را خریدوفروش کنند. برای استفاده از خدمات این وبسایتها میتوانید به صورت آزمایشی و رایگان این خدمات را تست کنید. نرخ بهره این وامها برای برخی کاربران با شرایط مشخص نزدیک به خبرنگاران صفر است. علاوه بر این، مدیران سیستم می توانند به راحتی دسترسی کاربران را مدیریت کنند و در صورت نیاز، سطح دسترسی آنها را تغییر دهند یا لغو کنند. مشترکان ایرانسل میتوانند با ورود به صفحه رسمی ایرانسل در سایت ابرینو، ضمن دانلود اپلیکیشنهای ویندوز و اندروید ابرینو یا ورود به نسخه تحت وب، طرحهای با تخفیف این سرویس برای یک ترابایت اطلاعات را مشاهده و انتخاب پلت مدیریت سرویس های سازمانی هیوا چیست و چه کمکی به سازمان شما می کند؟ کنند. بعدا در سفر یا خانه میتوانید با دستگاه لپتاپ یا تبلت خود این فیلم را پخش و تماشا کنید. پس از احراز هویت، وارد بازار شوید و با قیمت لحظهای و هماهنگ با بازارهای جهانی، معاملهی خود را انجام دهید. حوزه تبلیغات آنلاین بازاری همواره رو به رشد بوده است که هر روز بیش از پیش جای بازار تبلیغات تلویزیونی و آفلاین را میگیرد.