عملکرد فیلتر باکس اتاق تمیز

تولید کننده و تامین کننده پاک کننده هوای سیار لامینار فلو چین برای اتاق تمیز HVAC -کیانقین از این رو در ساختمانها مجهز به لوور، ساکنین آسایش بیشتری را تجربه میکنند. این دمپر ها تشکیل شده از چند پره قابل تنظیم توسط اهرم هستند که با دستگیره دستی و با برقی حرکت میکنند و جریان هوا را کنترل می نمایند. این دمپر صرفا جهت انسداد یا باز کردن جریان هوا به کار می رود و دارای دو نوع دستگیره ی تنظیم است: دستگیره ی دستی و دستگیره ی برقی. دمپر بین کانالی از یک یا چند پره در داخل ساختار خود تشکیل شده که این پره ها به وسیله ی اهرمهای خاص و به هم متصل با دو نوع دستگیره دستی و موتور الکتریکی به گردش و حرکت درمی آیند که با حرکت این پره ها دمپر امکان کنترل و تنظیم میزان عبور هوا را پیدا میکند. در اصل این مدل دارای فیوز خاص حساس به آتش است که به صورت اتوماتیک در زمان آتش سوزی مسیر کانال هوا را مسدود کرده و مانع انتقال و گسترش حریق می گردند. لوور سند تراپ از جنس آهن گالوانیزه، کربن استیل، استیل و آلومینیوم است که تولید کنندگان این لوور را در ضخامت های مختلف تولید می کنند. لذا با توجه به کیفـیت بالا و قیمت رقابتی دریـچه های بازدیـد کناف، هزینه ی پرداختی بابت خرید محصولات از این شرکت کاملا به صرفه بوده و رضایت خریداران را به همراه خواهد داشت.

ترمینال حجم متغیر فن دار موازی

خرید دمپر و قیمت انواع دمپر بین کانالی موسسه فنی شاهرخی جز بزرگترین و بهترین تولید کننده دریچه های بازدید کناف در کشور است و فرآیند تولید محصولات در کارخانه موسسه فنی شاهرخی با بالاترین دقت و کیفیت ترمینال حجم متغیر تک کاناله گرد – شرکت تهویه سازه شار صورت می پذیرد. لوور ماسه گیر صنعتی یا همان لوور سندتراپ () محصولی است که در کارخانجات و سایتهای تولیدی به ویژه در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و صنعت نیروگاهی است که بهمنظور فیلتر کردن هوای ورودی به پکیجهای هوا ساز، موتورخانه های مرکزی ساختمان، و اتاقکهای دستگاههای تهویه استفاده می شود. رایج ترین کاربرد و کاربرد فیلتر فن باکس را می توان در زمینه کاهش نویز، نصب چندین ورودی یا خروجی دستگاه تصفیه هوا یا هوا دانست که به موجب آن استفاده از فن باکس و نصب فیلترهای لازم متناسب با نوع کاربری در علل ورودی راه های هوایی از آلودگی محیطی جلوگیری می کند و عمر فن را کوتاه می کند. به نوعی جریان در مسیر را چه در کانال هوا و چه در پشت دریچه های تنظیم کرده و یا مانع جریان می شود. ​ ​!

دمپر ضد انفجار

این دمپر جهت نصب پشت دریچه های گرد و برای تنظیم هوای خروجی کانال از دریچه گرد می باشد. در ادامه انواع این مدل از دمپر ها که شامل مدل های ضد حریق، مدل هوابر، مدل بادی (بالانس دمپر) ، مدل ۷ و ۸ ای ، مدل موازی، مدل کانال گرد و مدل پشت دریچه گرد ( پروانه ای ) هستند را معرفی می کنیم. این لوله ها نقش تعیین کننده در شبکه هدایت سیالات را بر عهده دارند و در مواردی که شما انرژی حرارتی را به کمک خطوط لوله منتقل میکنید، استفاده از پوشش عایق الاستومری مساوی است با صرفه جویی در مصرف انرژی، چرا که عملا راهی برای هدر رفتن حرارت در طول مسیر لوله کشی باقی نخواهد ماند. شما متناسب با بودجه ای که صرف خرید عایق ایلاستومری رولی میکنید، میتوانید انتظار بازده بسیار بیشتری را نیز از آن ها داشته باشید. با این حال شما میتوانید یک ساختار سلولی را در بافت این محصول مشاهده کنید که نسبت به نسل های پیشین پوشش های عایق، مقاومت بسیار بیشتری را از خود نشان میدهد. هر چند در هنگام استفاده از لوله های پلاستیکی شاهد مقاومت بالای این محصول در مقابل هدر رفتن انرژی و حرارت هستیم و این محصول از بازده بیشتری نسبت به نسل پیشین یعنی لوله های فلزی تاسیسات برخوردار است، با این حال نیاز به استفاده از لایه های عایق الاستومری رولی فروکش نکرده است و حتی در هنگام استفاده از لوله های پلاستیکی برای انتقال سیالات گرم، شاهد مقداری از هدر رفت انرژی خواهید بود. ᠎​​​&;!

استفاده میشود.این نوع دمپر به وسیله ی فیوزهای مخصوص هنگام آتش سوزی به صورت خودکار عمل می نماید و مسیر ورود وخروج هوا را مسدود نموده و از انتشار حریق در مسیر داکت جلوگیری می کند. پس در سیستمهای تهویه و هوارسانی برای اینکه تنها هوا وارد کانال شود و از ورود آب باران یا برف و غیره جلوگیری شود، روی ورودی هوا از دریچه لوور استفاده میشود. موضوع حائز اهمیت در ساخت این نوع دمپر این است که به دلیل این که پره ها با فشار هوای هواکش فعال میگردند، جنس پره ها باید از ورق آلومینیوم نازک با ضخامت بین ۵/۰ الی ۱ میلیمتر باشد تا وزن پره ها اثر منفی بر کاربرد دمپر نداشته باشد. دریچه فن کویل خطی دوطرفه نیز بصورتِ زاویه دار از دوطرف هوای محیط را وارد محفظه ی دریچه فن کویل میکند و این دریچه بیشتر در جاهایی استفاده می شود که دریچه فن کویل از دیوارها فاصله لازم را دارد و از هر دوطرف هوای محیط را جذب می کند. دیگر مزیت خرید از موسسه فنی شاهرخی قیمت مناسب و رقابتی دریچه های بازدید کناف و کیفیت بالای ساخت و مونتاژ انواع این مدل دریچه ها است. در واقع این عایق های پشم شیشه ای تا حد زیادی از ویژگی های یک پوشش عایق مناسب و ایده آل فاصله داشتند در حالی که در عایق های ایلاستومری تلاش شده است تا این ضعف فنی برطرف شود.