تفاوت هاست و سرور مجازی

دراین مقاله به سرور مجازی اختصاصی و مزایایاین سرورها میپردازیم. آیا میخواهید با خیالی آسوده با انجام معاملات خارجی مشغول شوید، از مزایا و خدمات سایتهایی مثل پی پال، ویزاکارت و … منابع این نوع سرورها به صورت کاملا اشتراکی بوده و در تمامی منابع مانند رم , هارد ,سی پی یو و شبکه سرور و حتی کرنل و یا همان هسته مرکزی مجاز ساز با هم مشترک هستند. اگرچه ممکن است شما به عنوان یک گیمر، سریعترین کامپیوتر گیمینگ را در اختیار داشته باشید، اما در صورت بالا بودن پینگ، انجام اقدامات شما در حین بازی در مقایسه با سایر بازیکنان با تاخیر بیشتری مواجه شده و کسب امتیاز بازی برایتان دشوار خواهد شد. سروری سریعتر و مطمئن تر برای سرعت بالا و دانلود سریع. در واقع، هاست پایتون، هاست لینوکسی است، که با نصب پیشنیازهای زبان برنامهنویسی پایتون در سرور، آن را برای نصب سایتهایی که با پایتون نوشته شدهاند، آماده میکند. از سرور مجازی میکروتیک، برای مواردی مانند Firewall، پروکسی سرور، vpn و …سرور مجازی وی پی ان​​ ​!

این برنامه به عنوان یک واقعاً رایگان برای ویندوز، سه نوع سرویس ارائه میدهد. اگرچه این یک نامحدود رایگان برای ویندوز 10 نیست، اما 45 روز ضمانت بازگشت پول را ارائه میدهد. اگر زمان و پول دارید و دادههای حساس را میزبانی میکنید، ترجیحا هاستهای داخل ایران بررسی کنید. در این سرور ما برای شما یک ویندوز نصب کردهایم و مرورگر کروم نیز داخل آن نصب شده. طرح رایگان با 300 مگابایت داده در روز. اگر به دنبال ظرفیت دانلود زیاد نیستید، میتوانید بهترین رایگان را برای ویندوز 10 برای رایانه شخصی جستجو کنید. با نسخه رایگان آن از حداکثر 500 مگابایت داده لذت ببرید. با این تفاوت که منابع سخت افزاری و نرمافزاری بیشتری را در اختیار شما قرار داده و میتوانید برای موارد حرفهای از آنها استفاده کنید. هیچ فعالیت نگهداری داده توسط این ارائهدهنده خدمات وجود ندارد. با بهترین برای ویندوز 10 بهراحتی محدودیتها را دور بزنید.

سرور از راه دور می تواند و باشد. سرعت اینترنت ارائهشده بالا است و ویژگیهای نامحدود دیگری مانند بسیاری از پروتکلهای رمزگذاری و فناوری آفتابپرست را برای دور زدن مسدود کردن ارائه میدهد. از مهمترین ویژگیهای این ابزار میتوان به بالا با محافظت در برابر نشت ، سوئیچ کشتن خودکار، پهنای باند نامحدود و سرعت بالای اینترنت اشاره کرد. پشتیبانی از حداکثر 10 دستگاه در یک زمان. با استفاده از این ابزار، کاربران میتوانند به راحتی به دستگاههایی که به یک شبکه متصل هستند، متصل شوند و تمامی عملیات مورد نیاز را انجام دهند. برخی از ویژگیهای اصلی آن شامل جلوگیری از نشت DNS و بسته ProtonMail است، که توسط یک رابط کاربری ساده تأمین میشود. شما میتوانید همین حالا با ورود به سایت .، با خدمات آن آشنا شده و خرید خود را تکمیل کنید. پهنای باند ارائهشده 500 مگابایت برای یک ماه با 500 مگابایت اضافی است، اگر بتوانید ماهی یک بار آن را در توییتر تبلیغ کنید. حالت خرس شبح در این برنامه، از نشت اطلاعات در صورت قطع اتصال جلوگیری میکند. از چندین پلتفرم پشتیبانی میکند.

از بیت کوین پشتیبانی میکند. همانطور که در ویدیوی خود بیان کردیم ، ما از نسخه فعلی -برای پشتیبانی نمی کنیم. ✅ با این کار، سرورهای خالی را میتوانید به کارهای دیگری اختصاص دهید، یا اینکه آنها را کلاً کنار بگذارید و در هزینۀ نگهداری و خنک کردنشان صرفهجویی کنید. البته هاست اشتراکی هزینههای نگهداری و امنیت کمتری دارد. آنها همچنین یک سیاست سختگیرانه در برابر نگهداری لاگ دارند. همچنین اگر باز هم منابع فعلی برای شما کافی نیست از دکمه “باز هم بیشتر” استفاده کنید تا منابع بیشتری برای شما نمایان شود. این سرور نیز دارای مزایا و معایبی میباشد که میتوان از مزایای آن به کنترل کامل کاربران به سرور برای رفع نیازهایشان اشاره کرد همچنین دارای هزینه این هاست از هاست اشتراکی بیشتر اما از سرور اختصاصی کمتر است به همین جهت گفتیم که بین هاست اشتراکی و سرور اختصاصی قرار دارد این سرور برای طراحی وب سایتهای پر ترافیک و برندها مناسب است. باوجود تعداد بالایی از سایتهای ارائهدهنده خدمات ، آیا میدانید بهترین سایت خرید سرور مجازی کدام است؟ پس از آن ، می توانید چندین سیستم عامل مهمان و برنامه های سرور را در بالای سخت افزار مجازی بارگیری کنید.