مجازی سازی چیست و انواع روشهای مجازیسازی کدام است ؟

نکته : چون سایر صفحه موبایل کوچک است نیاز به زوم کردن روی صفحه سرور مجازی با استفاده از نرم افزار ریموت دسکتاپ وجود دارد بنابراین استفاده از لپ تاپ یا تبلت به دلیل داشتن صفحه بزرگ برای این روش بهتر و راحت تر می باشد. از آنجا که یک پرونده های شما را از سایر سیستم ها در سطح سیستم عامل جدا می کند ، در واقع یک سرور خصوصی است. بعنوان یک متخصص نرم افزار به شما توصیه می کنم اصلا روی این امنیت حساب بانکی خود ریسک نکنید و از نرم افزارهای رایگان تغییر آی پی به ایران اندروید یا آیفون استفاده نکنید. مرحله ۱۰ : پس از انجام مراحل فوق بر روی گزینه تسویه حساب در کادر آبی سمت چپ تصویر کلیک کنید تا به صفحه پرداخت وارد شوید. اگر بخواهید تغییر آی پی ایران انجام دهید تا برای دسترسی به اینترنت بانک از خارج از کشور از آن استفاده کنید باید بدانید که اصلا نباید از وی پی ان ایران یا پروکسی آی پی ایران که عمومی و رایگان هستند استفاده کنید. این سیستم عامل یک توزیع مبتنی بر کامیونیتی است که با در تضاد است.

سرور مجازی آسیاتک

VPS رایگان - دریافت سرور مجازی رایگان - بلاگ گروه لیان چون یک ضرب المثل هست که میگه پنیر مجانی فقط در تله موش پیدا می شود. شما با سرچ عبارت download windwos 10 iso میتوانید وارد وبسایتهای دیگری شوید که فایل آرشیو ISO را بهصورت مستقیم برای شما گذاشتهاند. تکثیر پایگاه داده، روش دیگری می باشد. اگر موبایل یا تبلت اندروید یا آیفون دارید و می خواهید از سایتهای دولتی و اینترنت بانک از خارج از کشور استفاده کنید این روش به شما کمک می کند. مزیت این روش سادگی و سرعت استفاده از آن می باشد که اجرای آن برای هرکسی با کمترین اطلاعات قابل انجام است و هم برای کامپیوتر و هم برای موبایلهای اندروید و آیفون قابل استفاده می باشد. کیفیت سرور مجازی وابسته به منابعی است که به سرور اختصاص داده میشود. OpenAI که شرکت سازنده این ربات است همچنین حساسیت بالایی روی ارائه پاسخ های موثق و با پایه و اساس به خرج داده است. مراحل آن قدم به قدم توضیح داده شد، اما گیرودار آن نسبتا زیاد است. اما اگر گزینه ی Allocate all space now را انتخاب کنید این فضا به همان مقداری که تعریف شده است بر روی Hard ایجاد میگردد.

سرور مجازی لینوکسی رایگان

​!

سرور مجازی عراق در ایران تعدادی شرکت معتبر هستند که کامپیوترهایی را بصورت مجازی به شما اجاره می دهند.این کامپیوتر ها 24 ساعته روشن هستند و به اینترنت نیز متصل می باشند و روی هر کدام یک آیپی ایرانی اختصاصی وجود دارد. شما یکی از این کامپیوتر ها (سرور مجازی ایران) را بصورت ماهانه اجاره می کنید و از راه دور با دادن یک نام و کلمه عبور به آن وصل می شوید و امور بانکی خود را در آنها انجام دهید و چون آی پی آنها متعلق به ایران است همه سایتهای بانکی و دولتی برای شما باز می شوند. اگر با لپ تاپ می خواهید از آیپی ایران استفاده کنید سیستم عامل ویندوز مطابق شکل زیر یک نرم افزار به اسم Remote Desktop Connection دارد که بصورت پیش فرض روی تمام سیستم عاملهای ویندوز شرکت ماکروسافت نصب شده است. 🟩بعد از اینکه سرور مجازی ویندوز ایران خود را خریداری و اجاره کردید IP ایران اختصاصی شما و همچنین نام و کلمه عبور ورود به سرور مجازی ایران شبیه تصویر زیر برای شما ایمیل می شود. گام 6) در پنجره باز شده مطابق شکل زیر نام و کلمه عبور سرور مجازی ویندوز خود را وارد کنید.

کاری که باید بکنید این است که نام کاربری خود و کلمه عبور سرور مجازی ویندوز خود را در این نرم افزار وارد می کنید و بعد از لحظاتی این نرم افزار شما را به سرور مجازی ویندوز داخل ایران متصل می کند. همچنین اطلاعات فاکتور خرید و مشخصات و اطلاعات سرور مجازی ایرانی متعلق به شما در بخش مدیریتی پنل شرکتی که سرور ایرانی خود را از آن خریده اید نیز قابل مشاهده است. بعلاوه این روش برای دسترسی به سایتهای بانکی و دولتی ایران امن ترین روش می باشد چون آی پی ایران این سرور مجازی متعلق به شما می باشد و کسی جز شما نمی تواند از آن استفاده کند و چون آیپی ایران آن اشتراکی نیست هیچ سایتی در ایران جلوی دسترسی شما را نخواهد گرفت. گام 1) از یا اپلیکیشن متعلق به ماکروسافت را جستجو و نصب کنید. گام 2) اپلیکیشن ریموت دسکتاپ به اسم در تبلت یا گوشی هوشمند شما نصب شده است آنرا اجرا کنید. آی پی ایران برای خارج یعنی اینکه شما یک آدرس اینترنتی اختصاصی ایرانی به گوشی موبایل یا کامپیوتر خود بدهید تا بانک ها و سایتهای دولتی فکر کنند شما در ایران هستید و جلوی دسترسی شما را به سایت بانکی از خارج کشور را نگیرند.زیرا استفاده از سیستم بانکداری آنلاین نیاز دارد شما حتما یک آی پی ایران داشته باشید.