بازشماری شمارش مجدد خانه ویرجینیا اکثریت جمهوری خواهان را می توان تصویب کرد



ویرجینیا بیچ، ویرجینیا. (AP) – مقامات انتخاباتی بازشماری آرای خود را صبح جمعه در یکی از دو رقابت حل نشده در ویرجینیا از سر گرفتند که مشخص خواهد کرد آیا جمهوری خواهان اکثریت را در مجلس نمایندگان این ایالت به دست آورده اند یا خیر و به رقابت های حزبی در ماه گذشته پایان می دهد.

نمایندگان احزاب جمهوری خواه و دموکرات در دومین شمارش آرا به درخواست دموکرات دل شرکت کردند. الکس اسکیو، که تنها با 127 رای از 28413 رای شمارش شده در منطقه 85 هاوس در شهر ویرجینیا بیچ، با تعقیب کارن گرین هاگ جمهوری خواه وارد بازشماری شد.

تینا سینن، منشی دادگاه، گفت که انتظار می‌رود بازشماری قبل از جلسه استماع ساعت 10 صبح جمعه در دادگاه ویرجینیا بیچ، جایی که هیئتی متشکل از سه قاضی پیروزی رسمی را اعلام کنند، پایان یابد.

آسکیو و همکار دموکرات دل. مارتا موگلر از ناحیه 91 پس از تایید نتایج انتخابات نوامبر درخواست بازشماری شمارش شده است. انتظار می رود که بازشماری در ناحیه 91 که شهرهای همپتون و پوکوسون و شهرستان یورک را در بر می گیرد، سه شنبه و چهارشنبه آینده انجام شود.

جمهوری خواهان – که بر اساس نتایج تایید شده در 52 منطقه پیروز شده اند – گفتند که مطمئن هستند که نامزدهای آنها پیشتاز هستند.

در طول روز پنجشنبه و تا جمعه، مردم در اتاقی در طبقه دوم یک ساختمان انتخاباتی در ویرجینیا بیچ جمع شدند، زیرا برگه های رای از ناحیه 85 در دو دستگاه اسکن وارد شدند. گروه‌هایی از مردم پشت میزها می‌نشستند و هر برگه‌ای را که توسط دستگاه‌هایی که کاندیدا می‌نوشتند شناسایی می‌شد، مشخص نمی‌شد یا مشکلات دیگری داشت، بررسی می‌کردند.

تا پایان روز پنج‌شنبه، این گروه روی حدود 20000 برگه رای که شخصاً در روز انتخابات ریخته شد، کار کرده بود و تنها یک رای برای چالش تعیین شد.

مقامات روز جمعه هنوز در حال انجام بازشماری همه رای‌گیری‌های زودهنگام و ارسال پستی در شهرها – تقریباً 54,000 – هستند تا اطمینان حاصل کنند که آنها همه تقریباً 8000 رای از این قبیل را برای ناحیه 85 ثبت کرده‌اند.

جفری مارکس، رئیس حزب جمهوریخواه در هیئت انتخاباتی شهر، پنجشنبه شب گفت که هر دو طرف چالش های رای را به هیئت ارائه خواهند کرد و داوران تصمیم خواهند گرفت که هر برگه رای چالشی چگونه باید شمارش شود.

اگر بازشماری‌ها پیروزی‌های جمهوری‌خواهان در حوزه‌های 85 و 91 را تأیید کند، در انتخابات ماه گذشته، زمانی که نامزدهای آن مدعی تصدی فرمانداری در سراسر ایالت شدند، پیروزی حزب جمهوری‌خواه را رقم خواهد زد، معاون فرماندار و دادستان کل. این پیروزی‌ها در ایالتی که جمهوری‌خواهان از سال 2009 تاکنون در یک رقابت سراسری برنده نشده بودند، یک چرخش چشمگیر بود.

کریس پایپر، مقام ارشد انتخاباتی ویرجینیا، گفت که بازشماری‌ها بعید است نتایج رقابت‌ها را تغییر دهد زیرا حاشیه‌ها زیاد است. هم اسکیو و هم موگلر باید برنده شوند تا مجلس نمایندگان با امتیاز 50 بر 50 به تساوی برسد و دموکرات ها و جمهوری خواهان را مجبور کند تا توافقنامه تقسیم قدرت را به هم بزنند.

قبل از بازشماری، موگلر با 94 رای از 27388 رای شمارش شده از آ سی کوردوزای جمهوری خواه پیروی کرد. آسوشیتدپرس هیچ کدام از این نژادها را نام نبرد.

هم موگلر و هم اسکیو در حال حاضر دانشجویان سال اولی هستند که برای اولین بار در سال 2019 انتخاب شدند، زمانی که دموکرات ها مجلس نمایندگان و سنا را تغییر دادند.

بازشماری ویرجینیا خودکار نیست و باید درخواست شود. از آنجایی که حاشیه مسابقه Askew-Greenhalgh و Mugler-Cordoza کمتر از 0.5٪ است، هزینه ها توسط ایالت پوشش داده می شود.

حق چاپ © 2021 واشنگتن تایمز، LLC.