هنرمند نمی دانست که والدین مظنون تیراندازی به مدرسه ای در میشیگان در استودیو ماندند – NBC Chicago



وکیل او روز یکشنبه گفت، یک هنرمند از منطقه دیترویت که استودیوی او جایی بود که پلیس والدین یک دانش آموز دبیرستان آکسفورد متهم به تیراندازی مرگبار را پیدا کرد، با مقامات همکاری می کند و نمی دانست این زوج یک شبه مانده اند.

جیمز و جنیفر کرابلی که با اتهام قتل عمد روبرو هستند، اوایل روز شنبه در یک فروشگاه بزرگ دیترویت پیدا شدند. وکلای این زوج گفتند که آنها قصد فرار نداشتند، برخلاف مقاماتی که آنها را متهم به فرار از دستگیری به دلیل نقش داشتن در تیراندازی در مدرسه کردند که منجر به کشته شدن چهار دانش آموز شد. پسر 15 ساله آنها، ایتان کرامبلی، به عنوان یک بزرگسال به قتل، تروریسم و ​​جنایات دیگر متهم شده است.

به گفته وکیل کلارنس داس، این زوج صبح روز جمعه به استودیوی هنرمند آندری سیکورا در ساختمان مرکز شهر رفتند، اما این هنرمند از اتهامات وارده به این زوج بی خبر بود یا اینکه آنها پس از ترک او تمام روز در آنجا ماندند. او گفت که سیکورا “رابطه دوستانه” با کرامبلی ها داشته است، اما با استناد به تحقیقات فعال از ارائه جزئیات خودداری کرد.

داس گفت زمانی که این هنرمند روز شنبه از خواب بیدار شد و خبر بازداشت این زوج توسط مقامات را شنید، داوطلبانه با مقامات تماس گرفت. مقامات از بعدازظهر جمعه در جستجوی این زوج هستند.

سردرگمی زیادی وجود داشت و کرامبلی برای امنیت به سراغ او رفتند. داس گفت: «او از اتهامات وارده اطلاعی نداشت. «آن روز او آنجا بود. او شب زود رفت. او حتی نمی دانست که هنوز آنجاست.”

سیکورا، 65 ساله، متهم نشده است، اما پلیس دیترویت گفت که کرامبلی ها “به ورود به ساختمان کمک کردند” و کسی که به آنها کمک کرد نیز ممکن است با اتهام مواجه شود. پلیس دیترویت روز یکشنبه اطلاعات بیشتری نداشت.

مایکل مک کیب، کلانتر شهرستان اوکلند، یکشنبه تایید کرد که وکیل سیکورا با او تماس گرفته و مقامات در حال انجام مصاحبه هستند.

داس گفت که سیکورا، هنرمند لهستانی-آمریکایی ساکن اوکلند، سال ها در این کشور بوده است. آثار او، عمدتاً نقاشی های دیواری، در منطقه دیترویت، از جمله خانه ها و مشاغل، قرار دارند.

شش دانش آموز و یک معلم نیز در تیراندازی روز سه شنبه در دبیرستان آکسفورد در حدود 50 مایلی شمال دیترویت زخمی شدند.

روز جمعه، دفتر کارن مک‌دونالد، دادستان شهرستان اوکلند، تصمیم نادری برای طرح اتهام علیه والدین اتان کرابلی گرفت. دادستان آنها را متهم کرد که در روز تیراندازی، علیرغم مواجهه با پیام تکان دهنده و وحشتناک – “همه جا خون” – که در دفتر پسرشان یافت شد، مداخله نکردند. هر کسی ممکن است با 15 سال زندان روبرو شود.

مک دونالد گفت که خانواده کرامبلی مرتکب اعمال “فوق العاده” شده اند، از خرید اسلحه در جمعه سیاه و خلع ید پسرشان تا مقاومت در برابر حذف او از مدرسه که ساعاتی قبل از تیراندازی روز سه شنبه احضار شدند.

وکلای مدافع کرامبلیز گفتند که آنها هرگز قصد خروج نداشتند و برنامه‌هایی برای ملاقات با وکلای خود در صبح روز شنبه داشتند.

مقامات منطقه مدرسه گفتند که یک نفر سوم رویدادهای دبیرستان آکسفورد را که قبل از تیراندازی رخ داده است، بررسی خواهد کرد. روز یکشنبه، دانا نسل، دادستان کل میشیگان گفت که دفتر او می تواند تحقیقات را انجام دهد.